Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 20:57:58 +0300

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/04384 
aadressile (Piirdeaed Linnu tee 3) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan piirdeaia asukoha kooskõlastamiseks, sest 
joonisel on märgitud mahasõit Linnu teelt. Omanik ütleb, et ajalooliselt on 
seal koguaeg mahasõit olnud ka. Kas sellega kaasneb talle mingeid 
täiendavaid tingimusi?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27011063>  (menetlus nr: 
434031), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister